fredag den 21. marts 2008

Hvad er det for en verden......


Meningen med min blog skulle være at føre en dagbog, hovedsaligt over mine ture i naturen, men ind imellem brænder det i en for at komme af med nogle ting og tage nogle beslutninger,,,og det gør vi nu.

Hvad er det for en verden vi lever i, idag.

En 16 årig tyrkisk dreng passer sin avisrute, og bliver så sønderbanket, med døden til følge, af 3 snothvalpe, der tror de er nogle fandens karle ´fordi de er sammen,,,,,, hver for sig er de sgu nok nogle kyllinger af kaliber. Hvad tænker de på, at begynde at slå på et andet "sagesløs" meneske, med baseballbat og ratlås........Sådan nogle psykopater skulle låses inde for livstid, og ALDRIG lukkes ud igen..............Jeg føler sgu med de arme forældre.

Volden bliver værre og værre....Jeg tænker sådan på Oliver,,,,,,hvad er det han skal vokse op i og til.......

Anita og jeg flytter på landet,,,,vi gider sgu ikke være her mere, vi vil ud hvor vi kan være bare lidt mere trygge,,,,Amager har jeg været lidt tryg ved at bo på, men ikke mere. Stort set samtlige unge par, med "brianplys" og "barbieblond" har en kamphund eller flere,,,,,ja og hund er for gamle kællinger og bøsser hed det sig før, men nu har fløjten fået en anden lyd,,,nu kan man få kamphunde,,,,,ooojjj så bliver jeg dobbelt så rå,,,,,,,,det er sådan idag, sørgeligt....Og jeg er ikke specielt tryg ved mange af de hunde, og tydligvis har mange af ejerne ikke en skid styr på dem.

Jeg ser lige et billede for mig, en speciel forretning, en fyr kommer ind... øøhh yo dær,,,, kan jeg få en brianplys og den kamphund der følger med og bagefter skal jeg ha sådan en tribaltuds,, den skal helst gå lidt om i hovedet, så man osse kan se den når jeg har halstørklæde på..dær......Gab,,,,,,,. Det skal da lige nævnes, at jeg selv er temmelig tatoveret,,,men det ved kun dem der kender mig,,,og det er meget fint.

Vi har længe, ja i 2-3 år snakket om at købe et sommerhus, vi ku flytte permanent op i, men Anita har igennem et stykke tid kigget på boliger på landet, og vi har nu besluttet os, at nu skal det være. Jeg har altid drømt om et hus, med udsigt over marker og med skoven lige i ryggen,,,,og sådan et har vi fundet, og skal ned og kigge på det imorgen. Vi har været derned i området 4-5 gange i løbet af påsken og kigget på forskellige huse, og har også set det her udefra,,,og det ser rigtig godt ud. Men imorgen skal vi med ejendomsmægleren og se på huset. Vi ved at et andet par skal se på det, men vi har aftalt at hvis alt er iorden, slår vi til med det samme, uden betænkninger. Det er en times kørsel fra mit job, det ligger 1 km uden for en lille by, med alle indkøbsmuligheder og togstation,,,,så alt er perfekt,,,,markerne foran og skoven bagved.........så skal vi lave vores eget lille fuglereservat på grunden. Vi krydser fingre for i morgen og når tilsynsrapporten på huset kommer.

Billedet viser beliggenheden,,,,,,,,,,er det ikke bare fedt. /klik billedet for stort

Ingen kommentarer: